روند مد و زندگی سالم سهم

شما می خواهید وزن کم کنید؟ سپس شما باید بدون این سبزیجات انجام دهید

شما می خواهید از دست دادن وزن و خوردن بیشتر از سبزیجات و پروتئین؟ شما با این کار بسیار خوب هستید - تا زمانی که سبزیجات مناسب را بخورید. از آنجا که سبزیجات یکسان نیست - که دقیقا آن را میگیرد، باید هر گیاه را دقیقتر بررسی کند.
Omit vegetables
ذرت کبابی به گوشت؟ کنسرو ذرت در سالاد؟ بهتر نیست، زیرا دانه های زرد حاوی نشاسته زیادی هستند، بنابراین کربوهیدرات های کوتاه مدت، که به سرعت به خون می رسند و سطح قند خون را در هوا تزریق می کنند.

خوب، در حال حاضر ما دوست داریم یک قلع از کدو تنبل یا هوکیدیو را به فر یا قاشق در سوپ کدو تنبل تازه فشار دهیم. در حقیقت مگا سالم است - فقط برای کسانی که می خواهند چند کیلوگرم کریسمس را ببینند، گیاهان نارنجی هیچ چیز نیست!

کدو تنبل دارای مقدار کربوهیدرات نسبتا بالا است. متوجه شده اید که انسجام آن گاه به سیب زمینی ها یادآوری می کند. اگر شما نمی خواهید پوست زمستان را در زمستان از دست ندهید، سعی کنید محتوای کدو تنبل را در وعده های غذایی خود حفظ کنید. به عنوان مثال، به جای یک سالاد بزرگ با چهار تکه کدو تنبل، به جای فقط تکه های کدو تنبل برای غذا خوردن با سیب زمینی از اجاق گاز.

چیپس Hangover بی نظیر است، مثل سیب زمینی سرخ شده در شب زمستانی سرد. اما حتی اگر شما آنها را با چربی کم کنید، غده ها لاغر نمی شوند. آنها دارای یک شاخص گلیسمی بسیار بالا هستند، به این معنی که سریع شکر آنها "به سرعت" به خون وارد می شود و قند خون را افزایش می دهد.

هویج به عنوان یک غذای خام فوق العاده سالم و مناسب برای هر رژیم غذایی است. هنگامی که آنها پخته می شو

بیشتر ببین: selskapskjoler
+ نوشته شده در چهارشنبه 4 بهمن 1396ساعت 11:18 توسط Wilson Louise | | تعداد بازدید : 35

اگر شما می خواهید وزن خود را کاهش دهید، این است که چگونه بسیاری از کالری شما باید هر روز برش

اگر تا به حال سعی در از دست دادن وزن داشته باشید، قطعا برخی وقت صرف خراب شدن تعداد کالری که باید در یک روز مصرف کنید، و همچنین می دانید که این می تواند یک رمز و راز سخت برای شکستن باشد. حقیقت این است که هیچ شماره ای وجود ندارد که برای همه مناسب باشد و بیشتر از کالری باشد. در اینجا نحوه تعیین شماره مناسب برای شما وجود دارد.
Financier au chocolat garni d'amande et de pralin - Recette Ptitchef
خط پایه خود را پیدا کنید
قبل از اینکه هر تغذیه ای در رژیم غذایی مصرف کنید، غذای مصرفی خود را برای چند روز عادی برای شما پیگیری کنید، با استفاده از یک برنامه مانند My Fitness Pal. این به شما یک ایده خوب را می دهد که چقدر کالری شما در حال خوردن است. از آنجا، کالری های خود را کمی در حدود 250 تا 300 کالری در روز کاهش دهید.

شما نیازی به تغییرات شدید برای از دست دادن وزن ندارید - درست مانند شبیه لاک پشت و خرگوش، مسابقه به آرامی و پایدار می شود. بهترین راه برای به دست آوردن و حفظ وزن سالم است که شما می توانید تنظیمات خود را برای مدت طولانی حفظ کنید. کاهش شدید کالری می تواند برای سلامتی شما خطرناک باشد و فقط پایدار نیست.

جولیا ویسسر، مشاور متخصص تغذیه، موافق است: "ذهنیت محدود کننده ای برای کاهش سریع وزن سریع نباید راننده باشد. علت آن این است که 99 درصد رژیم غذایی ناکام می مانند - خوردن بیش از حد می تواند باعث کاهش سرعت سوخت و ساز بدن شود و ممکن است کاهش یابد میزان متابولیسم پایه شما، باعث می شود که وزن خود را حفظ و ادامه دهید. "

هنگامی که خط پایه خود را داشته باشید، می توانید برای چند روز تا یک هفته پیگیری کنید تا مطمئن شوید که تعداد مورد نظر شما را هدف قرار می دهد اما پس از آن، اکثر افراد برای ردیابی مصرف کالری خود هر روز .

در حالی که شما ردیابی برای دریافت شماره کالری فعلی خود را، شما می توانید از ویژگی های برنامه ردیابی کالری خود را نیز استفاده کنید تا همچنین تجزیه مغذی (پروتئین، کربوهیدرات و چربی) خود را دریابید. این اعداد باید خیلی متعادل باشند. یک قانون خوب برای اکثر مردم 40 درصد کالری کالری، 30 درصد پروتئین و 30 درصد از چربی است. اگر می خواهید این اعداد را سفارشی، Visser اضافه می کند که "ساخت طبیعی خود (یا ساختار استخوان) نیز باید به نسبت مقادیر مغذی شما بازی کند".

شما به رژیم غذایی گران قیمت نیاز ندارید یا چای برای از دست دادن وزن. مواد مغذی بیشتری از مواد غذایی واقعی - میوه ها، سبزیجات، گوشت، غذاهای دریایی، آجیل، دانه ها، تخم مرغ و غلات کامل دریافت خواهید کرد. بدن شما می داند که چه کاری با مواد غذایی واقعی، کامل و بدون پردازش انجام می دهد. حفظ رژیم غذایی خود را ساده، به جای تلاش برای پیروی از تمام آخرین روند، برای مقیاس و سلامت شما بهتر است.

+ نوشته شده در دوشنبه 20 آذر 1396ساعت 10:28 توسط Wilson Louise | | تعداد بازدید : 46

راه خود را به آرامش برسانید: اینها همه بهترین ها برای اضطراب است

دکتر Amy Chadwick، ND در Four Moons Spa، یک فضای جدید مدرن برای درمان و سلامتی در سن دیگو، CA، گفت: "اضطراب می تواند علل مختلفی داشته باشد و الگوهای مختلف فیزیولوژیکی در پشت احساس و تجربه اضطراب وجود دارد." در حالی که او چای را به عنوان یک درمان یا جایگزین برای درمان شما توصیه نمی کند، می توانید کاملا روتین ضد اضطراب خود را با یک فنجان چای آرام بخش بزرگ بسوزانید و از مزایای طبیعی خود بهره مند شوید. او به اشتراک گذاشت: "برای آرام کردن و / یا پایدار کردن انرژی کلی، این ها برخی از چای های مورد علاقه من هست

هورمون استرس شما را با کمک این تعجب از گل کاهش دهید که مثل بابونه "باعث آرامش فعالیت سیستم عصبی بیش از حد می شود"، بلکه "فعالیت کورتیزول بیش از حد" را کاهش می دهد. احساس آرامش بیشتری نسبت به passionflower احساس می کنید زیرا "آن عضلات، اعصاب، و دستگاه گوارش ضد اسپاسمیک است و به راحتی آرام نمی شود بدون ایجاد خواب آلودگی بیش از حد و یا کاهش توانایی انجام فعالیت های روزمره".

یکی دیگر از ترکیبات مفید، مومیایی لیمو است که، طبق گفته دکتر چادویک، برای سیستم عصبی و تیروئید شگفتی ایجاد می کند. این یک ضد اسپاسم دار دیگر است و "از فعالیت GABA در مغز حمایت می کند و سیستم عصبی را آرام می کند در حالیکه افزایش توجه و حافظه" را تقویت می کند. علاوه بر این، "او همچنین می تواند کمک به حمایت از عملکرد گوارشی و بهبود زخم ها شود."


علاوه بر این، علاوه بر لیستی نیز، اسطوخودوس آرامش بخش است. دکتر چادویک گفت: "اسطوخودوس آرامش می بخشد، مخالفت ها را هماهنگ می کند." "این می تواند خنک شدن با برخی از بالقوه گرم شدن را به شدت؛ آن را آرامش بخش است در حالی که اجازه می دهد ذهن تیز و روشن، و آن را کاهش می دهد فعالیت سیستم عصبی بیش از حد سمپاتیک است و ضد اسپاسم برای سیستم عصبی و عضلات است." و برای بوت شدن، به شما کمک خواهد کرد که بخوابید زیرا "از فعالیت GABA در مغز و بدن حمایت می کند."


+ نوشته شده در جمعه 10 آذر 1396ساعت 9:01 توسط Wilson Louise | | تعداد بازدید : 49

× بستن تبلیغات