روند مد و زندگی سالم سهم

راه خود را به آرامش برسانید: اینها همه بهترین ها برای اضطراب است

دکتر Amy Chadwick، ND در Four Moons Spa، یک فضای جدید مدرن برای درمان و سلامتی در سن دیگو، CA، گفت: "اضطراب می تواند علل مختلفی داشته باشد و الگوهای مختلف فیزیولوژیکی در پشت احساس و تجربه اضطراب وجود دارد." در حالی که او چای را به عنوان یک درمان یا جایگزین برای درمان شما توصیه نمی کند، می توانید کاملا روتین ضد اضطراب خود را با یک فنجان چای آرام بخش بزرگ بسوزانید و از مزایای طبیعی خود بهره مند شوید. او به اشتراک گذاشت: "برای آرام کردن و / یا پایدار کردن انرژی کلی، این ها برخی از چای های مورد علاقه من هست

هورمون استرس شما را با کمک این تعجب از گل کاهش دهید که مثل بابونه "باعث آرامش فعالیت سیستم عصبی بیش از حد می شود"، بلکه "فعالیت کورتیزول بیش از حد" را کاهش می دهد. احساس آرامش بیشتری نسبت به passionflower احساس می کنید زیرا "آن عضلات، اعصاب، و دستگاه گوارش ضد اسپاسمیک است و به راحتی آرام نمی شود بدون ایجاد خواب آلودگی بیش از حد و یا کاهش توانایی انجام فعالیت های روزمره".

یکی دیگر از ترکیبات مفید، مومیایی لیمو است که، طبق گفته دکتر چادویک، برای سیستم عصبی و تیروئید شگفتی ایجاد می کند. این یک ضد اسپاسم دار دیگر است و "از فعالیت GABA در مغز حمایت می کند و سیستم عصبی را آرام می کند در حالیکه افزایش توجه و حافظه" را تقویت می کند. علاوه بر این، "او همچنین می تواند کمک به حمایت از عملکرد گوارشی و بهبود زخم ها شود."


علاوه بر این، علاوه بر لیستی نیز، اسطوخودوس آرامش بخش است. دکتر چادویک گفت: "اسطوخودوس آرامش می بخشد، مخالفت ها را هماهنگ می کند." "این می تواند خنک شدن با برخی از بالقوه گرم شدن را به شدت؛ آن را آرامش بخش است در حالی که اجازه می دهد ذهن تیز و روشن، و آن را کاهش می دهد فعالیت سیستم عصبی بیش از حد سمپاتیک است و ضد اسپاسم برای سیستم عصبی و عضلات است." و برای بوت شدن، به شما کمک خواهد کرد که بخوابید زیرا "از فعالیت GABA در مغز و بدن حمایت می کند."


+ نوشته شده در جمعه 10 آذر 1396ساعت 9:01 توسط Wilson Louise | | تعداد بازدید : 7

× بستن تبلیغات